Ahad, 19 April 2015

Pengakuan yang membuatkan saya rasa malu...hahaha

Assalammualaikummmmmm...hehehe

Aduhhhh pengakuan dia kemarin membuatkan saya rasa malu bila dapat tahu selama kami sama-sama dia selalu prrhatikan saya sampaikan dari belakang pun dia tahu itu saya...aduhhhhhh...

Bila dapat tahu sal tu terus saya rasa really slma ni dia selalu perhatikn saya aduhh ndk perasan plk npa bru skrang dapat tahu niii...hahahaha,boleh2 dia ckp stiap kali saya ketawa msti ndk nmpk mata duiii kin malu plk bla org ckp mcm tu..hehehe

Terus dia ckp wlaupn saya ketawa dia ndk nampak pn dia blh tau yg ketawa tu saya...hahahahaha lucunyaaaa...nsib baik sya time sklah sya gna perfume yg mmg ndk kuat bau dia klaw kuat jauh lgi msti dia sdh trhhidu perfume sya and ckp owh tu mstii diaa..(me)..hahaha

Blh2 dia bgi warning nnti bla jmpa dia jangan pkai perfume dia ckp mcm tu lgi tu..hahaha saya tnya knpa sbb hdung dia trsumbat bla trhidu perfume trus sya ckp sblum saya jmpa dia sya rendam bju sya 1 ari 1 mlm spya tdk pyah pkai perfume...hahaha... i love u lar mr.chu...hehehe...

Stiap kli colling dgn dia  sya msti ktwa and happy ja smpai dia pn tegur mcm tu...sya pn ndk taw napa mcm tuu...aigoooii...hehehe mmg bla lma sdh ndk colling msti byk sdh yg maw d crita smpai crita time sklah pn ada bhaa...aduhh...hehehe

Dan kluar lar jga crita sal time sklah yg ada jga yg org jeles dgn kmi wlaupn time tu kmi just kwn sja...hehee..

Ermmm k lar kite org ada kls sdh n pngajar pn ada sdh so sya kna stop taip my entry todayyy....hehehe

Bubyeeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan