Khamis, 23 April 2015

Sorryyyyy. . . ::>_<::

Assalammualaikummmm...hehehe salam tngahari n salam jumaat for adam jan lupa p solat okkk3... hehehe

B4 i answer u question i want to say sorry coz i make u disappointed smlm coz ndk jwb pa yg ko tnyaaa... sowy...

Sbnarnya saya bukan tidak mahu jawab apa yg ko tnya smlm tapi saya malu maw jawab tu soalan ko tpi suara ko mcm lain sdh saya dngar smlm thats why i wanna tell u here...

Ko taw jua kan macam mana perangai saya dari sekolah menengah lgii,wlaupn saya ni gila2,ego(yes sya ego),keras kepala and kasar tpi bila dengan org yg saya syg saya susah skit maw ckp sukaaa,saya pn ndk taw napa dan saya sngat takut d sakiti dan trluka wlaupn mmg itu lar lumrah hdup mmg akan trsakiti dn disakiti knnn...??? hehehe

Saya juga sngat2 tkut sebenarnya maw terima ko sbb saya tkut ko akn kecewa dgn saya... saya sngat takut maw kci skit ati ko coz ko org yg sya syggg... i try to lie my feeling to love u but reality I really love u...

Ko dlm hdup sya is my bff til jannah and klaw sdh jodoh kta u is my imam in my life...  this is answer for question ko yg smlmmm... wlaupn smlm tu soalan ko soalan bonus but for me its really difficult to answer it... sorryyyy...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan